Breberky
ROK ZALOŽENÍ
2015
CHARAKTERISTIKA
Příběh české značky Breberky začal intuitivně s příchodem první dcery zakladatelky Elišky koncem roku 2015. Koncept zero waste a netoxický život zakladatelku již provázel, ale jak sama Eliška říká, teprve s příchodem dětí dostaly tyto problematiky v jejím životě opravdový rozměr. Hlavní filozofií značky je podpora zero waste přístupu v každodenním životě. Každý s ním může začít, jakáko-li malá věc a v tomto případě jedna ušetřená konvenční plena/dámská intimní hygienická vložka se počítá.
Breberky přináší na trh kvalitní dámské hygienické potřeby a moderní dětské látkové pleny a potřeby. Výběr materiálů, designů a kontrolu kvality materiálů si provádí sama Eliška. Hlavně výběr designů látek je její velká láska. Kvalitu materiálů nechávají kontrolovat v českém textilním zkušebním ústavu, pokud materiál nechává testovat sám výrobce, požadují od něj deklarující dokumenty. Veškeré používané materiály splňují atestaci pro děti do 3 let a ve svém portfoliu nabízí i produkty s bio a vegan certifikací.
Společnost se podílí i na sociálních projektech, zaměstnávají maminky na mateřské dovolené, lidi s částečným invalidním důchodem a spolupracují s místní chráněnou dílnou.
ZAJÍMAVOST
A proč název Breberky? Hledali název, který bude hravý, jedinečný a hlavně bude kouzlit lidem úsměv na tváři.
KLÍČOVÍ LIDÉ
Eliška Dobiíšová
Žádné produkty značky Breberky nebyly nalezeny...